وبلاگ برهان ترک فر

مدیر مجموعه بی تی

وبلاگ برهان ترک فر

مدیر مجموعه بی تی

وبلاگ برهان ترک فر
طبقه بندی موضوعی


 

کتاب New Insight into IELTS یکی از کتاب های ارزشمند در میان انبوه کتاب های چاپ شده در زمینه آموزش آیلتس است. این کتاب در 4 بخش جداگانه به آموزش چهارچوب کلی و ارائه نکته ها و توصیه های کلیدی در زمینه مهارت های اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ و لیسنینگ میپردازد. New Insight into IELTS به گونه ای طراحی شده که هم برای تدریس در کلاس های درسی گروهی و خصوصی و هم برای خواندن بصورت خودخوان یا خودآموز مناسب باشد. این کتاب بهمراه کتاب کار یا workbook ارائه میشود که خود منبعی ارزشمند برای تمرین 4 مهارت اصلی آیلتس به ویژه برای زبان آموزانی که در سطح پایین تری قرار دارند است.

هدف کتاب New Insight into IELTS زبان آموزانی است که در سطح نمره 5 آیلتس قرار دارند و بدنبال نمره ای بالاتر هستند. این کتاب میتواند تا نمره 6 آیلتس جنرال و آکادمیک سودمند باشد ولی اگر هدف شما نمره 7 یا بالاتر آیلتس است احتمالا به مجموعه ای بزرگتر از کتاب های آیلتس نیاز خواهید داشت.

دانلود مستقیم: New Insight into IELTS

برهان ترکفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی